Boomba - bulvární magazín: novinky, zajímavosti, zábava, celebrity

o44lq1yfky.jpg
zdroj: stocklogos.com, 22. 08. 2014

Kolik zaplatili za výrobu loga některé světové společnosti? Budete překvapeni!

Jistě znáte společnosti jako Microsoft, Coca Cola, Pepsi, Twitter, Google, Nike, a spoustu jiných. Znáte je také především díky jejím logům. Nicméně, kolik stála výroba některých log světových společností? Jejich cena se výrazně liší. Budete překvapeni jak moc!


1) Pepsi; cena: $1.000.000


Nové logo Pepsi navrhl Arnell Group v roce 2008.


2) Accenture; cena: $100.000.000


Nové logo společnosti Accenture navrhla Landor Associates v roce 2000.


3) Australia and New Zealand Banking group; cena: $15.000.000


New Zealand Banking Group logo bylo přepracováno v roce 2009.


4) BBC; cena: $1.800.000


Logo BBC bylo přepracováno v roce 1997.


5) British Petrol; cena: $211.000.000


Logo British Petrol bylo přepracováno v roce 2008.




6) Enron; cena: $33.000


Logo Enron bylo navrženo slavným grafikem Paulem Randem v roce 1990.


7) Glasgow 2014 Games; cena: $95.000


Logo Glasgow 2014 Games navrhla agentura Marque. Tato cena zahrnuje pouze design loga.


8) Google; cena: $0


Původní logo Googlu byl navrženo v roce 1998 Sergeyem Brinem, jedním ze zakladatelů společnosti Google. Později bylo vyladěno několikrát, ale původní koncept zůstal neporušený.


9) Coca Cola; cena: $0


Slavné logo Coca-Coly bylo vytvořeno účetním Johnem Pembertonem a Frankem Mason Robinsonem v roce 1885.


10) Olympijské hry 2012 v Londýně; cena: $625.000


Logo Olympijských her ​​2012 bylo navrženo Wolffem Ollinsem v roce 2007


11) město Melbourne; cena: $625.000


Logo města Melbourne navrhla Landor Associates v roce 2009.


12) Next; cena: $100.000


Toto logo navrhl Paul Rand pro firmu Next Steva Jobse v roce 1986.

 

13) Nike; cena: $35


Logo Nike bylo navrženo Carolyn Davidsonovou v roce 1975. Cena je za kompletní design, který byl později přepracovaný, ale původní koncept, stejně jako v případě Googlu a Coca-Coly zůstal původní. Později Nike daroval designérovi 500 akcií, které mají nyní hodnotu více než 600.000 dolarů.


14) Twitter; cena: $15


Logo Twitteru navrhl Simon Oxley v roce 2009.

Autor: Redakce
Komentáře: